tirsdag 19. mai 2009

Litt oppdatering

Da er det jammen meg tirsdag allerede, og mai måned er snart saga blott. Det har blitt litt lite blogging, pga litt lite tid. Driver med tak bygging, og det opptar meg endel, enda det ikke er jeg som bygger;-)) Kan det kalles psykisk bygging? Noe som heter det? Det tar iallefall lang tid....heheheh
Hundene koser seg på turer. Zahra har gått enda et umerket spor(650 m.) forrige mandag, men denne gangen gikk det ikke så bra. Hun søkte veldig vidt, og til tider litt ukonsentrert. Humler som summet, skulle hun leke med. Hun er rar. Men jeg er ikke misfornøyd allikevel. Hun fant sporslutten, og da er jeg fornøyd, jeg.
Milo er litt frustrert om dagen. Wicki har fått løpetid, og er et lettvindt "bytte" Han er stadig på sjekker'n, og prøver iherdig å få med seg lille frøken inn i skogen der ingen kan se ham. De får ta en pause med turgåing sammen. Blir bare til at jeg kjefter på ham, og det blir ikke riktig det heller. Er jo bare innstinkter. Han får klare seg med de andre damene sålenge.
I går var vi oppe i Brynsåsen igjen for å legge spor. Som vanlig var det noen morsomme timer. Kjenner det i magen i dag. Den er støl etter latterkrampene. Fatter ikke at det skal bli så mye tullprat, men sånn er det når en gjeng klin gærne hunde etusiaster møtes på en snuplass midt i skogen.
I dag skal vi gå spor. Det gleder jeg meg til, for det er like spennende hver gang. Etter det været som har vært i natt, så tror jeg det er perfekte forhold.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere