søndag 3. mai 2009

Atter en helg er over.

To bamser som passer på Zahra
Zahra prøver ut senga på valperommet

Deilig denne her!!!


Una og Milo i Brynsåsen. Var der i efta for å legge om sporet. Puh.... Jammen er den "åsen" bratt
Rundt hushjørnene skjer det ting om dagen. Roar har fått gravd ned ledning til garasjen, samt to portstolper og fjernet matjord der vi skal fylle opp med bæremasse til parkering. Det går unna. Den store Tuija'en som sto utenfor kjøkken vinduet er saget ned, og kjørt vekk. Ble så lyst og rart der. Milo syns det var tragisk at utedoen forsvant. Grusomt å måtte gå noen meter ekstra, i tilfelle regn. Grrrr...
Vi kommer til å bygge på skråtak i sommer. Det flate taket holder nok ikke en vinter til. Pappen er veldig skjør, og faren for lekkasje er sterkt tilstede. Blir en stor jobb, så det har vi satt bort til et firma. Hvis alt går som planlagt, setter de igang i løpet av et par uker. Blir en spennende sommer.
Greit å få det ferdig, så vi kan konsentrere oss om Zahra og forhåpentligvis hennes valper.
Ellers så ble det sydd en veske som ble bestilt for lenge siden. Har ikke klart å sette meg for å sy, da ryggen har vært sterkt tilstede. Blir så mye feilstillinger da man jobber med symaskina. Veska ble jeg godt fornøyd med. Håper damen som skulle ha den også blir fornøyd. Jeg er bestandig litt nervøs når jeg skal levere noe som jeg har laget. Tenk om det ikke faller i smak....

2 kommentarer:

  1. Fargene ble så grusomme på bildet, at det ble helt feil å legge den ut. Folk kan tro jeg er gal som kan selge noe sånt...;-))
    Mette

    SvarSlett

Følgere