torsdag 4. juli 2013

Så var det de tenna da....

I dag satte Ragna tanna i hælen min.....ikke det at hun egentlig var skyld i det, men den hadde ramlet ut under lek med Gypsy. Den havnet selvfølgelig akkurat der jeg gikk, og den satte seg godt inn i hælen...auuu...
Ikke lenge etterpå hørte jeg at hun begynte å tygge-slafse på nytt...og vips, der datt den ene huggtanna ut. Bare på en dag har det ramlet ut to tenner. Ække noe å spare på, sier Ragna. De nye er visst myyyyyye finere og holder bedre.
Jammen skjer det mye med en valp. Bare ifra hun ble født, har hun gått opp ca 19 kg....på 18 uker. Jammen glad det ikke er meg. Skjønner ikke at kroppen dems klarer å følge med i denne voldsomme utviklingen.
Utrolige skapninger, spør du meg.

Hun er fortsatt like snill og god som hun pleier å være. Gypsy er nok litt "buffer" på de verste toppene, men det virker ikke som om hun har noe imot det. Snarerer tvert imot. Hun leker og herjer som om hun skulle vært på samme planet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere