onsdag 27. mars 2013

27.03.13- litt over 4 uker gamle

Hodene til valpene  4 uker gamle

Mr. Brown
Miss Pink

Miss Orange


Mr. White Paw

Mr. Blue

Mr. Purple

Mr. Grey

Miss No Collar

I dag har vi klippet klørne på valpene igjen...hujedamej som de vokser. Mamma Gypsy måtte også til pers, med både klipp og sliping, så de får myke kanter.
Valpene får daglig ny dose med utfordringer. Nå har de vært igjennom, støvsuger, metall objekter, plastposer, kasseroller med skrammel oppi, flasker, tøy leker, ball, melkekartonger, dorull kjerner, pappesker, søplebøtte, kattebur, katten Reidar og mye mer. De er godt vandt med høye lyder ;) Alt dette tar de på strak labb. Så morsomt å se at de er så uredde. De har nå utvidet horisonten sin, og har tatt i bruk stua også. de klager høyt når de må tilbake i valpe kassa si. Er jo ikke noe morsomt der!!!!
De har fått to måltider t.o.m i dag, men de skal nå øke til tre. Må avlaste Gypsy enda mer, da hun snart bare er skinn og bein, stakkar.
Det ser ut til å gå bra med henne og betennelsen i livmoren. Hun får stadig mer energi.
Vi har hatt besøk av fremtidige valpe eiere, og jeg må si at jeg føler meg rolig på at dette blir gode hjem for go'ingene. Det betyr så mye for meg, for jeg er så ubeskrivelig glad i dem alle sammen.

Her er Reidar og onkel ungene hans. Han er veldig flink med de små. Han prøver å oppdra dem litt også. ikke bestandig oppførselen dems virker like godt.

Ha en riktig god kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere