fredag 13. november 2009

Utstilling på Letohallen.

Da er vi i gang igjen med utstilling på Zahra. Litt måling må til. Stadig vekk 64 cm.Hun har vært ute av "gamet" i 4 mndr, så jeg gledet meg skikkelig til å stille henne.

Hun var akkurat som om hun aldri skulle ha vært borte. Like tiggete etter mat, ringside, så jeg er glad buret var med. Inne i ringen stiller hun som vanlig opp for meg, og gjør jobben lett som handler. Hun ble 2 BTK på lørdag og 4 BTK på søndag. Jeg er kjempefornøyd! Var litt usikker på resultatene, da hun enda er litt tykk. Men det kommer seg. Det er veldig koselig å se "gamle kjente" utstillerne igjen. Og jammen hadde ikke Jan Rune og Petra tatt turen de også. Ei hyggelig helg.
Luna, Milo's datter tok certet på søndag, og endte opp som 2 BTK. Bra jobbet TM og Luna.
På hannhund fronten tok Exgates Unique Simba by Nelvis certene begge dager. Gratulerer så mye til Line, Rune og Hege.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere