torsdag 1. oktober 2009

1.Oktober i dag!!!

På mandag gikk vi en flott tur på morgenen, og på kvelden var jeg på miljøtrening med hundene. Det var kaldt og mye vind. Brrrr.
På tirsdag var vi på Vollkoia og la spor på morgenen, og jeg hadde tatt med meg fotoapperatet for å ta noen bilder. På eftaen gikk vi årets siste treningsspor der oppe. Vi avsluttet kvelden med pølser. Kjempekoselig kveld. Nå er det elgjegernes tur til å bruke området!
I går gikk jeg med hundene på jordet. De var ikke like livlige når de måtte gå tur bare med meg. Gikk og diltet i hasene mine hele turen.
Nå skal jeg bort å sko lavageita mi. Greit å få på nye sko til vinteren! Etter det skal Hedge og jeg ut med hundene. Ser ut som om det blir enda en fin dag med sol;-))
Og bildene som jeg hadde tenkt å publisere i dette innlegget må komme senere. Fikk ikke lastet de ned akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere